בקשה דחופה לחוות דעת נוספת
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בן 51.התלוננתי על חשד שמא זרם השתן אינו מלא ושמא אין די ריקון השלפוחית . בשלוש בדיקות ידניות אין ממצא לגבי שינוי בפרוסטטה. בדיקות PSA : מיום 11.4.10 : 4.74 , מיום 30.6.10 : 3.07 , ומיום 11.11.10 : 3.25 בדיקות PSA FREE מיום 30.6.10 0.12 אבל מיום 11.11.10 0.09נישלחתי לעשות ביופסיה . החשש שלי שבעצם הביופסיה יש סיכון .האם אין מדובר במצב גבולי שמאפשר בדיקת דם נוספת לפני ביופסיה ? ואם אני חיב לבצע את הביופסיה , האם ידוע לך היכן ניתן לבצע באופן פרטי את הבדיקה בהרדמה כללית? ( נכון, אני חושש מאוד מהכאב הכרוך גם בקבלת הזריקה לאילחוש מקומי ) איני יודע אם זה רלונטי, תרבית השתן שלילית. תודה מראש לעזרתך.
אני לא רופא ולא מטפל עברתי 2 ביופסיות בהרדמה כללית כל הבדיקה היא כ 20 דקות תידרוש ביופסיה מלאה כ 30 דגימות התוצאה יכולה להיות שהכל תקין כי לא קלעו במדויק במקום לחשד כל שהוא למשהו.... רפואה שלמה
אפשר לדעת איפה ניתן לעשות את הביופסיה בהרדמה כללית ? מאחל לך גם רפואה שלימה
א.י.ב. שלום עקב היחס הנמוך של FPSA\TPSA הוחלט בצדק לשלוח אותך לביופסיה. לא מקובל לעשות ביופסיה בהרדמה כללית בפעם הראשונה . אם אתה רוצה רופא שעושה הרדמה מקומיות מעולה והמטופלים מדווים כמעט שלא הרגישו שום דבר ( פרטי\ מושלם) התקשר למ.מ.ר.מ בטל\ תא קולי 08-8660672 או 08-8660683 לילה טוב, ד"ר אריאלי
ניפלא שיש רופאים כמוך.