בדיקת psa
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אבא שלי בן 86 ליפני 8 היתגלה סרטן בערמונית אבל שפיר.הוא מקבל זריקה בכדי להקטין את המחלה.ליפני יומיים עשה בדיקת psa והתשוה לא כל כך טובה שזה קפץ פי 4 אני מאוד מודאגת.קבעו לא תור לאורולוג אם תוכל לומר לי האם המחלה חזרה
לחני שלום יש אי דיוקים בשאלתך . האם המחלה התגלתה לפני 8 שנים ? חודשים ? אין מושג כזה סרטן שפיר . או סרטן או שפיר .יכול להיות סרטן בדרגת ממאירות נמוכה , זה מופיע בביופסיה בתור GLEASON , או סרטן שלא התפשט ( ממוקם) . האם את יכולה לכתוב בדיוק ערכי PSA ותאריכים , חשוב מאד גם לדעת מה קצב העליה של ה- PSA . אנא בדקי שוב את הנתונים ואם לא קשה לך כתבי שוב את שאלתך , תוך התייחסות להערות שלי כדי שאוכל לענות לך ביתר דיוק. חג אורים שמח ד"ר אריאלי