טאי- צ'י לחולי סרטן
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לכל משתתפי הפורום שנה טובה וגמר חתימה טובה . במסגרת הפעילות של קבוצת התמיכה שלנו באשדוד , אנחנו מנסים להקים קבוצת טאי-צ'י לחולי סרטן בהדרכת מדריכה מוסמכת של ביה"ס הארצי לטאי-צ'י . פגישת הדגמה ראשונה מחר בשעה 16.00 .בהמשך לפי התוכנית שעורי הטאי- צ'י יהיו בימי ב' אחה"צ. ד"ר אריאלי
קבוצת התמיכה ושיעורי הטאי-צ'י מתקיימים ב-" בית ארגוני בריאות",האגודה למלחמה בסרטן . הכתובת : רח' ויצמן פינת יצחק הנשיא באשדוד. ( מעבר לכביש של המשטרה של אשדוד ) . פגישות הקבוצה כל יום ד' האחרון של כל חודש משעה 17.00 ד"ר אריאלי
כמובן שבנו\ בני זוג מוזמנים להשתתף ב- 2 הפעילויות . זה אפילו מאד מומלץ ורצוי . ד"ר אריאלי