דימום לאחר ביופסית TRUS בערמונית
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לפני שבוע נערכה לי ביופסית TRUS בערמונית ועדין קיים דמום בעת מתן השתן. הדימום מופיע בעיקר בתחילת מתן השתן ולא בבל הארועים. הדימום בא וחולף חליפות. כמה זמן הדימום יכול להמשך ? האם הוא תלוי בפעילויות ? האם עלי לגשת לרופא ? התור לבקשת הרופא שבצע את הביופסיה, נקבע לעוד כשלושה שבועות. האם עלי לחכות בסבלנות ? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
לדן שלום דימום בשתן זה דבר נורמלי אחרי ביופסיה , אל תתרגש , היה סבלני , ללא שום טיפול הוא יעלם לאט- לאט מעצמו. ד"ר אריאלי