המרכז
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לאחר גלוי סרטן הערמונית ממארת ואגרוסיבית ובדיקת אם אר אי הראה פריצה בקבסולה פזור וחדירה לתא הזרע,דרגה 3+4=7 לא מבין בזה [ארולוג הפנה אותי לאנקולוג קבלתי כדורי הרמונים +זריקה וקבעו לי 40 הקראנות עד היום קבלתי 23 הקרנות וממשיך הבעיה שהתעוררה היא צריבה קשה מאוד בזמן התרוקנות הנוזלים ויציאות דחופות כל חצי שעה האם הטיפול נכון ואם המצאב יכול להשתנות בגמר כל הטיפול ,אשמח לקבל תשובה בנידון מד/ר אריאלי וכל מי שיש לו נסיון או מידע בדבר תודה רון
לרון שלום הטיפול שאתה מקבל נכון ואלו ת. לוואי אפשריות של הטיפול. ת. לוואי יחלפו גם מעצמן עם גמר ההקרנות תוך מס' חודשים. ניתן להקל על הסבל במתן השתן ע"י כדורי סדורל, ושתיית כ-3 ליטר מים מינרליים ליום , אם יש תופעות בפי הטבעת ניתן להעזר במשחת PROCTOFOAM . החלמה מהירה, ד"ר אריאלי