מרכז
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לכ ד/ר אריאלי שלוס רב ,אחרי שלושה חודשים ריצות אחרי בדיקות c t m r u סרטן דרגה 7 4+3 התחלתי בטפול הורמונלי ושתי זריקות שרשם ארולוג שלי ,, היום מתלבט על הקראנות .בין אסותא או תל -השומר מבקש עזרא באיזה יש יותר נסיון ונוח ואמין יותר הפסדתי הרבה זמן יקר מצאב היום יש פלישה מהקפסולה ופלש לסקית הזרע ופרופריה -חשוב לי מאוד עזרתך תודה רון
לקריאה נוספת והעמקה
רון שלום ידוע לי מנסיוני עם מטופלי שתה"ש ובלינסון טובים מאד. לגבי אסותא שמעתי שזה גם טוב, אבל אין לי עדיין נסיון אישי לגבי זה. ד"ר אריאלי