נתניה
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
סרטן הערמונית דרגה 3+4 דרגה 7 c t מפוי עצמות תקי ערמונית 90 80 70 20 אחוז תפןס בסרטן p s t 7.3 שלושה חודשים מטלבטים הרפאים במה להתחיל היוםהגיע תוצאות m r i ומתברר שיש פזור מחוץ הערמונית .שני פאופסורים ורפא המטפל החליטו לא ניתוח ,לקבל קרינה וטיפול הרמונאלי ,אני מתחיל לאבד אמון בכל הרופאים כי פספסתי את הזמן שיכולתי לעבור ניתוח ולהתפטר ממנו אני בן 70 מבקש עצות מד/ר אריאלי וכל מי שעבר טיפולי קרינה והורמונלים בתודה רון נתניה
מבקש עצה לאחר שסרטן פרץ את הכופסית וחדו לסקית הזרע ואולי גם בפרופריה פרופסור ר** החלוט לא ניתוח להתחיל טיפול הורמונלי והקרנות /מתלבט בין ביתחולים תל השומר או אסותא *כל מידע יכול לעזור לי ויתן לי ביתחון ההקרנות לעוד שבועיים לאחר גמר טיפול הרמונלי וזריקות תדדה
רון בוקר טוב אני חושב שההחלטה הנכונה כיום היא שתקבל טיפול משולב הורמונלי (לפי דעתי אתה כבר צריך להתחיל טיפול זה במיידי) + הקרנות. במקום לאבד אמון ברופאים ( מה לעשות אין לך ברירה אלא להעזר בטיפולם של רופאים )תשקול התייעצות עם אונקולוג טוב. אם אתה מעוניין בפרופ' אונקולוג מעולה ( פרטי\ מושלם ) התקשר לטל' \ תא קולי 08-8660672 . חג שמח , ד"ר אריאלי