vrmk 17 b,bhv
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
vusgv abhv אובחנתי סרטאן הערמונית ממארת אגרוסיבית .זה חודש רץ אחרי בדיקות בחדי ליבחור סוג הטיפול .fsa 7.3 chupmhv 90807020 בשני צדי הערמונית דרגה 4+3 =7 c.t jhuch vatrv ksk חיובי וגם מםוי עצמות .בשתי הבדיקות יש קליטת החומר בעצמות העראחה דלקת בכתפיים ברכיים וכפות רגליים מחכה ל m.r.i yrtbx דעתך במצאבי אני ברי בן 71 תודה תשובתך רון
לרון שלום לפי דעתי אתה צריך כבר להתחיל בטיפול הורנונלי בכדורי קסודקס 50 מ"ג + זריקה כל 3 חודשים. בהתאם לבירור יוחלט אם יש צורך בטיפול נוסף. שים לב כאשר כתבת כמה דברים לא ברורים יתכן שכתבת בטעות באותיות לטיניות במקום בעברית . אולי תכתוב שוב . הייתי מעדיף שתכתוב לי במדוייק מילה במילה את תשובות ה- CT ומיפוי עצמות. ד"ר אריאלי