תופעות לאחר הקרנות
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ד"ר אריאלי אבא שלי סיים לפני כשבועיים סדרה של 30 הקרנות לאחר שהתגלה אצלו סרטן הערמונית. כיום, קיימות תופעות של בריחת שתן, תפקוד לקוי של הכליות ונפיחות בבטן. 1.האם בריחת השתן היא דבר ידוע, ויעבור עם הזמן? 2. האם תפקוד של 45% בכליה אחת ו- 55% בכליה השנייה זה סביר יחסית? 3. עיקר הקושי שלו זה עם הנפיחות בבטן. הבטן שלו נורא התנפחה. האם זה בגלל ההקרנות? מה ניתן לעשות עם הנפיחות הזאת? תודה רבה!!!
לשרית שלום יכול להיות אבוד שתן לאחר הקרנות , וזה עשוי להסתדר עם הזמן. שתי הכליות ביחד נותנות 100% של תפקוד, כך ש-55% +45% תפקוד זה טוב ואינו סימן לחוסר פעילות כלייתית. לגבי נפיחות בבטן כדאי להתייעץ עם דיאטנית מה לאכול , אולי להשתמש בכדורי פחם ואם זה לא יעזור אולי התייעצות עם רופא גסטרו. ד"ר אריאלי