מיץ רימונים
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ל"ר אריאלי ערב טוב בהמשך להתכתבויות תוצאת בדיקת PSA ב1.02.2010 0.07 ב- 14.10.2010 0.07 ערכים לא השתנו. תודה וערב טוב רמי
לקריאה נוספת והעמקה
לרמי שלום תוצאות מצויינות, תמשיך לשתות מיץ רימנים ( זה גם טעים). דברים נוספים מומלצים : כרוב, כרובית, בוקולי ובכלל הרבה פירות וירקות ( עדיף אורגני) ופחות בשר במיוחד אדום עם שומן " על האש" . פעילות גופנית , שמירה על המשקל , מעקב וטיפול בשומני הדם ושימוש לפי הצורך בסטטינים ולהמנע מעישון משפרים את הבריאות הכללית , טובים גם ללב לגם לערמונית . ד"ר אריאלי