סרטן הערמונית
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אובחנתי כחולה סרטן ערמונית ממוקם, נאמר לי שיש כמה אופציות, מה הטיפול הכי יעיל וכרוך בפחות סיכונים?
לקריאה נוספת והעמקה
לאייל שלום הייתי מעדיף שתכתוב לי פרטים יותר מדוייקים : גילך , PSA , תשובה מדוייקת של הביופסיה כולל GLEASON , האם נעשה בירו נוסף כמו CT בטן ומיפוי עצמות ?
בהתאם לנתונים של כל מטופל ובהתחשב גם ברצונו האפשרויות הן : במקרים המתאימים מעקב, ניתוח רדיקלי, טיפול בהקרנות +\- טיפול הורמונלי, ברכיטרפיה ( גרגירים רדיואקטיביים) , קריאוטרפיה ( הקפאה ) , HIFU ( חום גבוה) ולאחרונה שיטות המסוססות על כלי דם ( ראה התכתבות בפורום עם ד"ר גת). ד"ר אריאלי