ביופסיה
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לד"ר שלום רב! בעלי עבר ביופסיה של הערמונית. ומיום זה הוא מחובר לקטטר מדמם יש לו קרישי ם שמקשים עליו ביציאת השתן.זה היום הרביעי מאז הבדיקה ועדיין אותה הבעיה. את הביופסיה עבר בבוקר והכל נראה על פניו בסדר אך כעבור שלוש שעות בערך הגענו למיון כי היתה לו עצירת שתן ודימום ולכן הרכיבו לו קטטר.שאלתי היא: האם זו תגובה סבירה או שעלי לחזור לבית חולים?או להזמין רופא כי הוא מאוד סובל.אשמח לתשובה מהירה ככל שאפשר.
לשירוש גבע ערב טוב אם הוא מאד מדמם למרות הקטטר אתם צריכים לחזור לאורולוג שלו ואם זה בשעות שאין אורולוג בקופ"ח פנו לח. מיון . אם הצבע רק מעט ורוד לשתות הרבה נוזלים עד שהדימום יפסק. במידה ומקבל תרופות נגד קרישת דם כמו אספירין קומדין וכו' להתייעץ עם רופא משפחה אם ניתן להפסיקם. ד"ר אריאלי