ויטמין E לגלי חום
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
האם מוכרת לכם שיטה זו אצל גברים הסובלים מגלי חום עכב טיפול הורמונלי בסרטן הערמונית ?
ליוסי שלום. ויטמין E הוא מרכיב חשוב במערכת חילוף החומרים בגוף ויש לו תפקידים רבים במניעת התחמצנות, מניעת מחלות , ומניעת הזדקנות התאים. ויטמין E (בשונה משאר הויטמינים ) אינו גורם נזק גם כאשר לוקחים אותו במינון יתר. לכן אין סיבה שלא לנסות. להזיק זה לא יכול. מצורף קישור למאמר על ויטמין E אירכות ימים באיכות טובה. יעקב. http://www.tevalife.com/article.asp?id=630
שלום יעקב ולשאר הקוראים. תודה רבה לך יעקב על השתתפותך היעילה כל כך בפורום זה . בקשר לויטמין E עליו קראתי בהמלצתך : על פי המאמר קיימים מינונים שונים למטרות כאלו ואחרות בלקיחת ויטמין E . איך יכול ויטמין E לעזור לסובלים מסרטן הערמונים לפני ניתוח ואחריו ...? האם רוכשים ע"י מירשם ומה עלות בקנית ויטמין E החשוב כל כך . תודה לך יעקב ויישר כוח !!!
ליוסי שלום אין לי נסיון עם VIT E לגבי גלי חום. יש 2 תרופות שיכולות להפסיק את התופעה : SEROXAT / MEGACE ד"ר אריאלי