פענוח תוצאות הביופסיה
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, היום התקבלו תוצאות הביופסיה שנערכה לאבי לפני כעשרה ימים. הרופא ששלח אותו נמצא בחו"ל עד שבוע הבא - נשמח לעזרה בהבנת הנקרא: prostatic niddle biopsies: x-1225: Right side x-1226: left side In four of the fragments out of 8 prostatic adenocarcinoma Glrason score 7(3+4) of right and left side. involving 20-25% of the specimen submiitted תודה רבה
מיכל שלום המדובר בסרטן הערמונית , דרגת ממאירות ( גליסון 7 ) בינונית, יחסית מפושט בתוך הערמונית עצמה כי הוא נמצא ב- 2 האונות וב-4 מתוך 8 גלילים שנלקחו ותופס בין 20-25% מנפח הגלילים. ד"ר אריאלי
תודה רבה ד"ר אריאלי. האם לאור זה שהרופא ששלח נמצא כעת בחול ויחזור רק בעוד כעשרה ימים יש משמעות בעיתית להמתנה הזו? מיכל