גילו לאבא שלי סרטן בערמונית
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אבא שלי בן 50 ביצע ביופסיה ונמצא כי באונה הימנית 4 מתוך שישה גלילית נמצאו ADENOCA GLEASON בצד שמאל כנ''ד-אבל בימין 40% נגוע ובשמאל 5% זה מה שרשום בסיכום הביקור. רציתי לדעת מהם סיכויי ההחלמה ומהו הטיפול הכי טוב והכי יעיל במצב כזה ומהם הסכנות במקרה כזה.
החסרת נתון חשוב והוא מדד הגליסון. חשוב גם לדעת על מצב הבריאות הכללי ואם יש ברקע מחלות נוספות
החסרת נתון חשוב והוא מדד הגליסון. כדאי גם ליידע בדבר מצב בריאות כללי
לעידו שלום כפי שהחברה כתבו לך חסרים פרטים : מה המספר של ה- GLEASON וכן רמת ה- PSA , מצבו הכללי , תרופות ?? האם הזמינו עבורו צילומים נוספים כמו CT בטן או מיפוי עצמות? ד"ר אריאלי