PSA RATIO--
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לרופא שלום האורולוכ שלי ביקש שאעשה בדיקת דם לארמונית עשיתי והנה התשובות: PSA,TOTAL PSA,FREE PSA,RATIO 16.3 כשה BORDELATINE 11-1NORMAL 16 מה זה אומר? תודה על התשובה בכבוד רב איציק
לקריאה נוספת והעמקה
ליציק שלום לא כתבת מה רמת ה-TOTAL PSA . בכלל כדאי שתכתוב מס' בדיקות PSA אחרונות כולל תאריכים. חשוב גם לדעת את קצב עליית ה- PSA . מה האורולוג שלך אמר לך לגבי בדיקה רקטלית? כל זה צריך לקחת בחשבון. מה שמקובל הוא שיחס מעל 25 נחשב כתקין , מ- 20-15 זה תחום לא ברור , מתחת ל- 15 יש חשד גבוה לסרטן . ד"ר אריאלי