ערמונית מוגדלת
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אבי כבן 67 , פעמיים נשלח לבצע ביופסה בשל ערמונית מוגדלת ויצא תקין. לאחרונה הערכים קפצו מאוד והרופא טען כי לפני ביצוע ביופסה נוספת כדאי לקחת טיפול אנטיביוטי ע"י אופלודקס כיוון שיתכן ומדובר בדלקת. הוריי נמצאים כרגע בטיול בחו"ל ומאז לקיחת התרופה אבי נתקף בשלשולים חריפים ביותר ונראה לו כי מדובר בתופעות לוואי של התרופה. הוא מעוניין להפסיקה. מה דעתך? תודה רבה. גלי
לגלי שלום אם הופיעו שלשולים עקב נטילת האנטיביוטיקה ( בהנחה שהשלשולים לא קשורים בהרעלת מזון בחו"ל ) קודם כל להפסיק אנטיוטיקה במיידית. קיימת אלטרנטיבה נוספת לביופסיה , ה- MRI אנדורקטלי בהדסה ירושלים . ד"ר אריאלי