לא נהנה בגמירה
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני נשוי כ 13 שנה ואף פעם לא קרה שלא נהנתי בגמירה ,אשתי אחרי לידה והיתה לנו הפסקה של חצי שנה בערך בקיום יחסים,לפני כחודש חזרנו לפעילות מינית אך משום מה אני לא נהנה בגמירה לא מרגיש שום הנאה ,יש לציין שאני בחור צעיר בן 36 בסך הכל ,אנא תן לי מ"ס פתרונות מכוון שאני ממש אובד עצות.תודה שמואל מהצפון הרחוק
לקריאה נוספת והעמקה
לשמואל שלום מצטער מטרת הפורום זה סרטן הערמונית בלבד. אני מציע לך לפנות במקביל לרופא אורולוג שיעשה לך בדיקות כמו בדיקות הורמונליות וכן לסקסולוג ( פסיכולוג) שיבדוק אם אין רקע פסיכוגני לבעיה שלך. ד"ר אריאלי