trus
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום פרופסור סלע, אבי בן 70 ועקב PSA גבוה ברמה של 20.7נשלח לבדיקת TRUS וביופסיה. אנו כרגע ממתינים לתשובות הביופסיה. בבדיקת TRUS הממצאים: נפח54 סמק אורך 4.2 , גובה 4.3 , רוחב 5.8 סימטרי כן גבולות שמורים גוש לא נמוש אך קיימת אי סדירות פריפרית מימין. PZ אזור היפואקגוני במרכז האונה הימנית מערב TZ פרץ את הקפסולה שאר מרקם הומוגני TZ אסימטריה לשמאל מרקם הטרוגני PZ ו TZ לא שמור האם אתה יכול להסביר לי על מה מצביעים הממצאים הנ"ל , אודה לך על כל מידע שתיתן. האם יכול להיות שלמרות שTZ פרץ את הקפסולה הגידול שפיר? נ.ב. מה זה PZ וTZ? תודה, סמדר
סמדר היקרה חג שמח PZ- PERIPHERAL ZONE , TZ-TRANSITIONAL ZONE , אזורים בערמונית מרכזי וצדדי. עד לקבלת התשובה הפתולוגית עדיין אלו רק ספקולציות. לפי כל הסימנים יש חשד לגידול עם פריצת קופסית, אבל אין לזה שום משמעות ללא תשובה פתולוגית. בקרוב תקבלו את התשובה הפתולוגית ורק אז אפשר להתחיל לדבר. אני מבין את הלחץ שלך, אבל עוד קצת סבלנות. עדכני אותנו לגבי תשובה פתולוגית. ביי ד"ר אריאלי