עליית PSA
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
דר שלום רב נותחתי רדיקאלית לפני כ 7 שנים. נתוני פתולגיה גליסון 5-6 ללא התפשטות פחות מ 5% .PSA לפני ניתוח 6.7 PSA לאחר ניתוח 0.3 במשL הזמן להלן נתוני ה PSA - ללא טיפול 1.9.03 0.4 23.11.03 0.7 14.12.03 0.35 15.12.03 0.3 20.1.04 0.37 23.3.04 0.46 30.6.04 0.44 3.10.04 0.62 8.10.04 0.54 12.10.04 0.7 22.12.04 0.48 3.4.05 0.58 11.9.05 0.9 12.9.05 0.8 3.11.05 0.93 28.11.05 1 11.1.06 0.88 29.10.06 1.05 26.12.06 1.1 15.10.07 1.27 25.5.08 0.992 26.5.08 0.87 6.5.09 1.4 במשך השנים עברתי פעמיים ביופסיה שלא מצאה מאומה מה לדעתך אני צריך לעשות
משה יעקב שלום הייתי מציע לך לעשות מיפוי עצמות + CT בטן + אגן ואם אפשר אפילו MRI אנדורקטלי ( ד"ר סלע תמר - הדסה ירושלים). לו אני במקומך הייתי הולך להתייעץ ( אפילו פרטי אם פרופ') לגבי אפשרות של הקרנה מקומית לאזור בו הייתה הערמונית. אם אתה מעוניין בהתייעצות עם פרופ' אונקולוג פרטי\ דרך המושלם התקשר למ.מ.ר.מ. בטל\ תא קולי 08-8660672 או 08-8660683 . ד"ר אריאלי