תוצאות בדיקת ביופסיה של אבי
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אבי עבר בדיקת פיופסיה עקב ערכים גבוהים של PSA. להלן התוצאות: לגבי הצד הימני נכתב benign prostatic tissue chronic inflamation לגבי הצד השמאלי נכתב prostatic adenocarcinoma, gleasons' score 6 (3+3) present 1 in 5 cores, involving 5% of core volume the diagnosis supported by negative CK903 immunostain אשמח לדעת מה המשמעות של התוצאות מפני שאבי מעט נסער וקצת מבולבל וגם קיבל בע"פ 2 חו"ד של שני רופאים שכל אחד מהם אמר משהו אחר תודה מראש אפרת
כדאי שתוסיף כמה פרטים: גיל האב ורמת פי.אס.איי ואם נעשו בדיקות נוספות
PSA 4.6 אבי בן 64
לאפרת שלום למרות שהמדובר במחלה סרטנית , הממצא הוא קטן ביותר ובדרגת ממאירות נמוכה . האם את יכולה לפרט מה המליצו לאביך 2 היועצים ? אני גם מציע לאביך להגיע לקבוצת התמיכה שלנו בגבעתיים . ד"ר אריאלי