פענוח בדיקת ביופסיה
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום. אבי בו 69 נשלח לביופסיה עקב PSA 4.6 תוצאות הבדיקה הגיעו לא ברורות. אבקש לקבל פענוח משום שהתור לרופא מטפל נקבע בעוד חודש. להלן הבדיקה והתוצאות : V-1255 ימין: התקבלו ארבעה קטעי רקמה בצורת גלילים באורך 0.5 עד 0.9 ס"מ 1256-v שמאל :התקבלו ארבעה קטעי רקמה בצורת גלילים באורך 407 עד 1.4 ס"מ benign prostatic tissue האם מדובר בתהליך ממאיר?
לקריאה נוספת והעמקה
benign prostatic tissue - שפיר היינו לא ממאיר אני לא רופא
איילה שלום אין גידול ממאיר , יש רק הגדלה שפירה של הערמונית. ד"ר אריאלי