טיפול לאחר כריתת הערמונית ועלייה בערכי ה-PSA
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ביוני 2007 עברתי ניתוח כריתה של בלוטת הערמונית היום בדיקת הPSAמראות עלייה 0.6 (גליקסון 8 עם ECE/הומלץ לנו על טיפול בהקרנות בתוספת הורמונים מה דעתך והאם ניתן לעשות טיפול אחר בהקפאה או כל טיפול אלטרנטיבי אחר שיביא לתוצאות טובות.כמו כן אודה לך אם תוכל לייעץ לי על רופא מומחה אורולוג -אונקולוג מחיפה.תודה דב
לדב שלום עקב העליה המהירה ב- PSA וכן גליסון 8 הטיפול הטוב ביותר עבורך זה שילוב של טיפול הורמונלי+ הקרנות .
קיימות אלטרנטיבות נוספות ( בעיני פחות טובות עבורך) : HIFU או קריאוטרפיה. לצורך ביצוע שני הטיפולים האלו ( שניהם נעשים בהרמה כללית ) יש צורך בבירור מוקדם והוכחה של גוש סרטני באזור בו הייתה הערמונית ע"י MRI אנדורקטלי או ביופסיה מונחית TRUS .