המשך לשאלה קודמת
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
דר נכבד בהמשך לשאלתי הקודמת ששלחתי אליך לפני דקה יש לי שאלה נוספת האם בדיקת הביופסיה של הערמונית, מלבד אי הנעימות שבה אינה עשויה לגרום נזק כלשהוא? ואם התשובה חיובית מה הנזק שיכול להגרם? שוב תודה על תשובתך . קובי ר
לקובי שלום לביופסיה של הערמונית עלולות להיות מס' ת. לוואי : דם בשתן, דם בזרע (תופעות שלרוב נעלמות מעצמן ללא צורך בטיפול מיוחד) לעיתים נדיקות ביותר דם מפי הטבעת וכן לעיתים ממש נדירות עליה בחום וצמרמורת ( מצב המצריך פניה במיידית לח. מיון בבית חולים הקרוב ביותר).כמובן יכולות להיות אלרגיות לאנטיביוטיקה או חומרי הרדמה מקומית. לגבי הכאבים יש מקומות מסוימים שעושים הרדמה מקומית טובה מאד לפני הפעולה. ד"ר אריאלי