דליפת שתן וחוסר אונות
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לד"ר אריאלי, לפני חודשיים עברתי נתוח כריתת ערמונית עם סרטן (אני בן 58) הנתוח עבר בהצלחה,ולא היו גרורות. שאלתי היא:כמה זמן יעבור עד שתפסק הדליפה? ומהם הסיכויים שתחזור התפקוד המיני אם בכלל? תודה.
לקריאה נוספת והעמקה
לדוד שלום דליפת השתן יכולה להעלם בהדרגה , אבל ניתן לזרז את התהליך על תרגילים עצמיים , פיזיוטרפיה ותרופות. התפקוד המיני יכול לחזור תוך מס' חודשים ( 6-8 ח') , אבל היו מקרים גם אחרי שנתיים. מומלץ כיום להתחיל טיפול תרופתי במיידית . התייעץ על כך עם האורולוג שלך. ד"ר אריאלי