טיפול הורמונלי בסרטן ערמונית ואימפוטנציה
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
החולה צעיר בן 62 מקבל טיפול הורמונלי עם זריקה אחת ל-3 חודשים = אימפוטנציה מלאה! מה אפשר לעשות ? האם יש בכלל משהו לעשות בתחום המיני? האם כאשר /אם בכלל הטיפול ההורמונלי יופסק יחזור גם התפקוד המיני?/החשק המיני? אשמח לקבל הפנייה למאמרים בנושא וכן טל' של אולי קבוצת תמיכה כלשהי בנושא סרטן הערמונית והבעיות הנילוות לכך....?
ר' שלום קבוצת התמיכה לחולי סרטן הערמונית (ובנות זוגם ) נפגשת כל יום ב' האחרון של כל חודש, שעה 17.00 , בבית האגודה למלחמה בסרטן, רח' רביבים 7 , גבעתיים. ד"ר אריאלי
לר' שלום לכמה זמן אתה צריך לקבל טיפול הורמונלי , האם אתה מתוכנן גם להקרנות? בינתיים תוכל לקבל תרופות כמו ויאגרה \ לויטרה או סיאליס אם זה לא עזר טיפול בהזרקה עצמית . ד"ר אריאלי