סרטן הערמונית- כנכות
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
עברתי כריתת ערמונית לפני כשנה PSA תקין האם בועדות רפואיות של ביטוח לאומי/ מס הכנסה ניתן להכיר בנכות לצורך גימלה או זיכוי במס הכנסה תודה יוסי
התשובה שלילית. מנסיון אישי תקבל נכות זמנית למספר חודשים של 100% שלא מקנה שום זכויות. גם אחוזי הנכות הקבועה שתקבל לא יקנו לך זיכוי במס או גימלה. לצורך זיכוי במס אתה צריך להיות במצב של אבדן כושר עבודה לחצי שנה, דבר כזה לא יאשרו לך. הדברים נכתבים מנסיון אישי. אל תנסה בכלל, חבל על הזמן ועל הכסף.
יוסי שלום האם הניתוח היה עקב סרטן הערמונית? אם כן ניתן לקבל נכות כללית על מחלה סרטנית. אם יש גם אבוד שתן או אין אונות אחרי הניתוח ניתן להמליץ על אחוזי נכות נוספים.רצוי שתתיעץ עם אורולוג שמבין בסעיפי הביטוח הלאומי . ד"ר אריאלי