סרטן ערמונית ללא גרורות (כנראה) אחרי בדיקת PSMA באיכילוב
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, בעקבות התוצאה הנ"ל קבעתי תור לאורולוג קופ"ח שהפנה אותי בהתחלה לבדיקת MRI ואח"כ לביופסית פיוז'ן, שבעקבותיה עברתי PET/CT. האם זה הגיוני, או כדאי לפנות ישר לאונקולוג של קופת החולים?
לקריאה נוספת והעמקה
אולי שאלתי לא ברורה. אני שואל אם בשלב הזה זה הגיוני לחזור ולהתייעץ עם האורולוג, או שכדאי לפנות לאונקולוג? אגב, כל אונקולוג, או רק אונקולוג שמתמחה בגידולים אורולוגיים? תודה מראש
כדאי מאד שאונקולוג יהיה בתמונה. רצוי מאד אונקולוג מומחה בתחום האורולוגי בברכה
(מספר מקשר)