גלי חום ונשירת שער גוף שנה לאחר טיפולים הורמונליים
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בן 70 מצב בריואתי תקין.ביולי 2007 קיבלתי זריקה שניה של ZOLADEX וגמרתי 37 טיפולים קרינתיים שהסתיימו ב28.11.07 אני עדיין סובל מגלי חום3-4 פעמים ביום ונשירת שער הגוף(בטן,חזה,בית שחיוכד').בדיקת PSA אחרונה לפניכשבועיים 0.07 זיקפה בשעות הבוקר בינונית. מתי יעלמו גלי החום?האם שערהגוף יצמח מחדש?
לקריאה נוספת והעמקה
לפאול ערב טוב, לכמה זמן נאמר לך שאתה צריך להמשיך עם הזריקות? למרות שההשפעה הטיפולית של הזריקות( של כל זריקה) נמשכת 3 חודשים, גלי החום ממשיכים הרבה מעבר לזה 6-8 חודשים לפעמים. במשך הזמן אמורה להיות גם צמיחת שיער, אבל גם זה לוקח חודשים . ד"ר אריאלי