גמילה מקלונקס

דיון מתוך פורום  תרופות ורוקחות ברפואה משלימה

13/05/2012 | 16:29 | מאת: חסויה

אני חולה בדיכאון קשה מעל חמש שנים. לא עזר כל טיפןל תרופתי. גם לא מכות חשמל.אני מכורה לקלונקס 0.25 מ"ג ביום. מצבי ממש קשה אך אני רוצה להיגמל מהרופה הנוראית הזו. אני לא ישנה בכלל. אולי ישנה שעתיים וחצי ביממה המוח שלינידפק מחוסר שינה ומטיפולים תרופתיים אשר לא הועילו.יש לי צילצולים באוזניים שהורסים אותי כבר למעלה מחמש שנים. הצילו!!!!!!!!!!!!!!!

לקריאה נוספת והעמקה
14/05/2012 | 09:18 | מאת: איה

ניסית ספורט אירובי? מאז שהתחלתי לעסוק בזה הורדתי את המינון של האנטי דכאונים ב- 30 אחוז, והצורך בקלונקס ירד. זה באמת לא מיתוס ואני תמיד הייתי אנטי- ספורט אדוקה. תנסי ולריאן שהוא אנטי חרדתי- לי זה קצת עשה סחרחורת אבל יש כאלה שמסתדרים עם זה נהדר. הקטע עם דכאון הוא לנסות להצמד לאיזו שגרה מיטיבה כמו שעון כדי לא להסחף לתהומות. לקום בשעה קבועה ליצור סדר יום פדנטי וכו'. תרגישי טוב.

שלום רב, מנסיוני העשיר עם הרבה מטופלים/ות ניתן בהחלט לסייע לך על ידי יעוץ נטורופטי מתאים הכולל תזונה אישית וצמחי מרפא מצוינים כגון: פסיפלורה, מליסה, מאקה, גוטו קולה וכדומה. צמחי המרפא מסייעים רבות בחיזוק מערכת העצבים ומניעת מתח וסטרס בצורה טבעית וללא תופעות לוואי והמטרה בטיפול הטבעי היא לעזור לך בחיזוק פיזי ונפשי ובעתיד תוכלי להמשיך עם צמחי המרפא שיחזקו אותך ויתרונם הוא שהם אינם ממכרים אלא משפרים את תפקוד מערכת העצבים ללא תופעות לוואי, אשמח לעמוד לרשותך, שבוע טוב ובריא, אילן. 0528077713

מנהל פורום תרופות ורוקחות ברפואה משלימה