הפרעות קשב ילדים

דיון מתוך פורום  תרופות ורוקחות ברפואה משלימה

06/10/2010 | 09:24 | מאת: קרן

שלום אילן, קיבלתי המלצה חמה עליך מהמורה של הבת שלי - (מרמת השרון), שאמרה שסייעת לכ- 5 ילדים מבית הספר בטיפול בהפרעות הקשב. המורה לשמחתי היא בעלת גישה מעט שונה ואמרה לי כי לפני שנפנה לטיפול תרופתי כדאי לי לנסות טיפול דרכך. רציתי לשאול - אם הטיפול שלך מצליח - האם באמת לא צריך טיפול תרופתי? ובכמה מפגשים מדובר? תודה ויום טוב, קרן

לקריאה נוספת והעמקה

קרן שלום רב, ראשית כל, זה תמיד משמח אותי לשמוע בשורות טובות כאלו והרי זו המטרה שלשמה התמחתי ברוקחות וברפואה הטבעית, זה נותן לי רוח גבית להמשיך בעבודה המקודשת תוך שימוש בידע העתיק של הרפואה האלטרנטיבית. אני באמת חושב שניתן לסייע לילדים בצורה טבעית וללא כל תופעות לוואי על ידי צמחי המרפא עוד לפני השימוש בתרופות. ניתן גם לנסות את הדרך הכימית, אך לפני כן אני תמיד ממליץ לנסות את הרפואה הטבעית כי בסך הכל אם זה לא עוזר זה לפחות לא מזיק. הרפואה הטבעית מסתמכת על ידע עתיק בן אלפי שנים והרבה מהתרופות הנמצאות בשימוש כיום בשוק מבוססות על הידע העתיק והחכם הזה אז כמובן שצמחי המרפא הם המקור לכך ופועלים באותה הצורה אך ללא תופעות הלוואי. לגבי הטיפול הנטורופטי יש להגיע לקליניקה כדי לעשות איבחון אירידיולוגי מדויק ולאחריו אוכל לדעת מה הסיבה האמיתית לבעיות הקשב וההתנהגות. ייתכנו סיבות שונות לכך ובהן: חוסר איזון הורמונלי(מחקרים שנעשו בילדים עם הפרעות קשב מצאו כי קיים עודף של ההורמון אסטרוגן השמפיע מאוד על הריכוז והזיכרון), חוסר ויטמינים ומינרלים, עודף מתכות כבדות בדם, תזונה לקויה וכדומה. לאחר האיבחון המדויק ניתן להתאים למטופל תזונה ייחודית לשיפור הריכוז והזיכרון כמו גם צמחי מרפא מצוינים להרגעה ולאיזון המחזור הנשפי בצורה טבעית וללא כל תופעות לוואי. לגבי משך הטיפול זה מאוד תלוי במצב הנפשי והפיזי של המטופל ולכן רק לאחר איבחון מדויק ניתן לקבוע את משך הטיפול וצמחי המרפא המתאימים באופן אישי לכל מטופל ומטופל, אשמח לעמוד לרשותך, אילן ללבניקוב, רוקח ונטורופט מומחה, מנהל המרכז לרוקחות אלטרנטיבית.

06/10/2010 | 20:57 | מאת: קרן

פשוט שמעתי המלצות כל כך חמות עליך (מהמורה ואם להיות כנה גם תחקרתי את האמהות..... רק רציתי להיות בטוחה שזה אכן אתה לפני שאתקשר. המשך יום טוב, קרן ברקוביץ.

מנהל פורום תרופות ורוקחות ברפואה משלימה