כינין למניעת התכווצות שרירים

דיון מתוך פורום  תרופות ורוקחות ברפואה משלימה

28/06/2010 | 22:41 | מאת: שמאי

שמי שמאי בן 65, נוטל את התרופות הבאות:ליפיטור 60 מ"ג,אספרין 100 מ"ג,נאובלוק 50 מ"ג ,אנלפריל 5X2 מ"ג,קסטרל XL 10 מ"ג. כמו כן תוספי מזון של ויטמין D ,שמן דגים (אלספה) ולאחרונה אנזים Q10 עקב בעיות של התכווצויות שרירים בעיקר ברגלים. לא נראה לי שיש שיפור בזכות תוסף זה. את המינון של הליפיטור אין אפשרות להוריד. לאחרונה התחלתי לשתות טוניק ווטר לקבל כינין אשר אמור לפתור את בעיית ההתכווצויות. הבעיה היא תכולת הסוכר במשקה. שאלתי,אם כן,האם יש דרך רפואית בטוחה לקבל כינין? אם כן כיצד,היכן והאם יש צורך במרשם?

לקריאה נוספת והעמקה

שמאי שלום רב, ראשית כל טוב עשית שפנית ליעוץ תרופתי, כיוון שבמרבית המקרים של שימוש במספר רב של תרופות יש אינטראקציה ביניהן וכך גם אצלך וחשוב ביותר לשים לב לכך כיוון שהטיפול התרופתי אינו האופטימלי ויש לבדוק זאת באופן יסודי. במקרה שלך יש אינטראקציה בין תרופתית בתרופות הבאות: 1. בין הנאובלוק לקסטראל יש השפעה מוגברת של הורדת לחץ הדם שעלולה לגרום לירידה חדה בלחץ הדם ולאיבוד שיווי המשקל, סחרחורות ואף עילפון. לכן יש להפריד ביניהן לפחות 4 שעות הפרש ולהימנע מתנועות חדות משכיבה לישיבה או עמידה. חשוב גם לעקוב אחר כך. 2. בין האספירין לאנלפריל יש אינטראקציה בכךשהאספירין מעכב את פעילות הורדת לחץ הדם של האנלפריל ויש לשים לב לשינויים בלחץ הדם במשך היום ולהפריד בין התרופות מספר שעות. 3. בין האנלפריל לקסטראל יש אינטראקציה חשובה בכך שאפקט הורדת לחץ הדם מוגבר על ידי השילוב ועלול לגרום לירידה חדה בלחץ הדם ולכן יש להפריד ביניהן מספר שעות ולעקוב אחר תופעות הלואי. 4. בין הנאובלוק והאספירין יש אינטראקציה בכך שהאספירין מעכב את פעילות הנאובלוק ומעכב את הורדת לחץ הדם. ניתן בהחלט לסייע לך בכל המצבים שציינת כולל הכולסטרול הגבוה ולחץ הדם על ידי יעוץ נטורופטי מתאים הנעשה בקליניקה. לאחר איבחון מדויק של מצבך הבריאותי ניתן יהיה להתאים לך תזונה נכונה וצמחי מרפא אשר מטהרים את הגוף מהרעלים והפסולת שהצטברה עם השנים מהתרופות וחיזוק הלב כולל הורדת הכולסטרול ולחץ הדם בצורה טבעית וללא כל תופעות לוואי, אשמח לעמוד לרשותך בכך. לגבי הכינין יש להיוועץ ברופא המטפל כיוון שדרוש מרשם עבורו. שבוע טוב ובריא, אילן ללבניקוב, רוקח ונטורופט מומחה, מנהל המרכז לרוקחות אלטרנטיבית.

27/07/2010 | 15:54 | מאת: יוסף

אבי ז"ל הגיע ארצה בשנת 1921 ולצורך טיפול במלריה(קדחת הביצות מעקיצת יתוש האנופלס)קבל כינין שגרם לו לנשירת שער אובדן שיניים ובהמשך לירידה(לאובדן) שמיעה ווירטגו. אני גם סובל מהתכוצויות שרירים ומקבל מזה כל פעם המטומה ואני ממש אובד עצות. אני מטופל בתרופות רבות כגון טיפול ביל"ד ואספירין אולי גורם לי להמטומות גדולות וקשות.

מנהל פורום תרופות ורוקחות ברפואה משלימה