שפתיים צורבות ויבשות

דיון מתוך פורום  תרופות ורוקחות ברפואה משלימה

13/05/2010 | 13:52 | מאת: גלית

שלום רב, מזה כמס' חודשים הנני סובלת מיובש בשפתיים. בחודש האחרון המצב החמיר והעור נראה צרוב כמו כוויה וגם העור התקלף,מרחתי משחת פילינג כדי להוריד את הקילופים. בכדי לטפל,ניסיתי סוגים של חומרים מסככים כגון,וזלין,שמן זית,חמאה,חוחבה... אני יודעת שאפשר לקנות בבית מרקחת כל דבר ,השאלה אם זה יטפל או יכבה שריפות. אין סיבה מיוחדת למה זה קורה ואין בעיה בריאותית. תודה על תשובה מהירה.

לקריאה נוספת והעמקה

גלית שלום רב, הייתי ממליץ לך על משחה טיפולית הנקראת BLISTEX, היא מצויינת לכל הקשור בטיפוח השפתיים והגנה עליהן. בכל מקרה ייתכן וחסרים לך ויטמינים ומינרלים החיוניים לשמירה על מרקם העור התקין כגון: ויטמין D, ויטמין E ואבץ וכדומה ולכן הייתי ממליץ לך להוסיף מולטי ויטמין טבעי לתפריט היומי, שבת נהדרת, אילן.

14/05/2010 | 12:37 | מאת: גלית

שלום לאילן היקר, אתמול נחשפתי בפעם הראשונה לפורום זה ומצאתי אותו מופלא. היחס והתשובות המפורטות הרשימו אותי מאוד!!! לדעתי זו עבודת קודש ושמאחוריה גילתי אדם מקצועי,אכפתי,אחראי ולבבי!!! בדיקות הדם שלי תקינות ולכן אתמול קניתי פלקסיטול כי הייתי ממש לחוצה מהמצב. בשבתות אני מורחת שמן זית במשך כל היום וגם המליצו לי על חמאה, כמו כן לפתוח קפסולה של ויטמין E נוזלית ולמרוח.לגבי הבליסטקס קראתי בפורומים שהוא פחות עוזר. מה שמפריע לי זה שאני מאוד הייתי רוצה לדעת מאין הבעיה נובעת כך יותר קל להתמודד (כמו כל דבר בחיים).

14/05/2010 | 12:47 | מאת: גלית

שוב שלום, בטעות נקטעה לי התגובה באמצע. לגבי הסטרס סטופ שראיתי שהמלצת למס' אנשים.לא מצאתי אותו בסופר פארם.האם תוכל לכוון אותי היכן למצוא. אני סובלת מדיכאון עמיד שכעת מטופל ע"י למיקטל (וברוך ה' אני בסדר)-כל תרופות מסוג SSRI כבר לא השפיעו.החרדה מטופלת ע"י קלונקס 1 מ"ג וכעת ירדתי ל-0.75 מ"ג ופתאום הצריבה בגוף חזרה לי. אני פוחדת לעבור לתרופות טבעיות מאחר והסיכון הינו מאוד גבוה לנפילה. אני שומרת על תזונה נכונה ועושה את כל מה שצריך אך הייתי מאוד מאוד רוצה לטפל בחרדה (שברפואה הקונבנציונלית לא מצאו לי פתרון)ולהחליף את הקלונקס (שבלעדיו לא הייתי ישנה כלל). מה דעתך? שבת שלום לך ותודה על העזרה בשם כולם.

07/07/2010 | 14:58 | מאת: גלית

ערכתי בדיקות דם מקיפות ומפורטות והכל תקין. לא ברור לי מדוע עד היום השפתיים פשוט מפוצצות... וזלין עוזר לי אך לא מטפל וכמו כן ניסיתי פלסטיקול שלא עזר. האם יתכן שנובע משהו פסיכוסומטי?

מנהל פורום תרופות ורוקחות ברפואה משלימה