שיח אברהם

דיון מתוך פורום  תרופות ורוקחות ברפואה משלימה

20/01/2009 | 15:11 | מאת: גלית

שלום רב , אני בת 29 והתחילה אצלי תופעה של אקנה בפנים כנראה על רקע הורמונלי . בעבר עשיתי בדיקות הורמונליות והיה לי פרולקטין גבוה , הרופא אמר שזה גם מה שגורם אצלי לשיעור בגוף . קראתי על הצמח שיח אברהם בהקשר הזה , וברצוני לדעת האם אתה ממליץ עליו בתופעות שכאלה , מה המינון המומלץ שעליי לקחת ובאיזו צורה מומלץ ליטול אותו והאם יש תופעות לוואי כלשהן או כדורים שאסור לי לקחת איתו (אני לא נוטלת גלולות) . בהרבה תודה מראש...

לקריאה נוספת והעמקה

גלית שלום, לצמח זה סגולות רבות וידועות,כיום הצמח משמעותי ביותר בטיפול בהפרעות הורמונליות בנשים. חולשה של הגופיף הצהוב, הפרעות גלי המעבר PMS, דיסמנוראה, הפרעות מחזור, אקנה על רקע הורמונלי, מסייע בייצור חלב אצל מניקות. החומר העיקרי בצמח הוא אלקלואיד בשם ויטיסין. כמו כן הצמח מכיל פלבנואידים, חומרים אנטי דלקתיים ונוגדי חימצון וכן חומר הנקרא אירידיודים גליקוזידים עם טעם מריר המשכך כאב ונוגד דלקת. ויטקס משפיע על ציר ההיפותלמוס – היפופיזה – שחלות. הוא ושמר על ייצור של LH-RH: הוא משרה טמפרטורה באזור ההיפותלמוס הנוחה לייצור הורמונים. לויטקס השפעה מאזנת על אסטרוגן ופרוגסטרון. הצמח אסור לשימוש בזמן ההריון, לקראת לידה ובזמן טיפול הורמונלי חלופי. ניתן לקחת כדור אחד 3 פעמים ביום לפני הארוחה, שבת נהדרת.

15/03/2009 | 09:33 | מאת: ורד

אילן שלום, אני שמעתי על שיח אברהם כתמצית ששותים עם מים כ- 20 טיפות פעם ביום, האם משנה אם תמצית או כדור, היכן משיגים את הכדור? ואיזה חברה מומלצת/ מה אני צריכה לבדוק כאשר אני רוכשת? (אני יודעת שבצמחים צריך לדעת מה ואיפה לרכוש כי לא הכל אמין לגמרי..) והאם שיח אברהם יכול לעזור בבעיות כרוניות של דלקות חוזרות בנרתיק/צצואר הרחם?

מנהל פורום תרופות ורוקחות ברפואה משלימה