טיפות ואלטון

דיון מתוך פורום  תרופות ורוקחות ברפואה משלימה

12/11/2008 | 15:09 | מאת: רותי

שלום אילן! 1. האם ניתן למהול מראש כ- 10-20 טיפות של ואלטון במים ולשמור בבקבוק מתאים לשימוש בשעת הצורך? 2. האם ואלטון מרדים ויש להימנע מנהיגה? 3. האם זה ממכר (תדירות השימוש בממוצע פעם בשבוע- שבועיים) ושאלה אחרונה: האם כדורי קאלמנרבין וטיפות ואלטון נחשבים להומאופתים? בכבוד רב ותודה על השירות הנפלא שלכם, רותי

לקריאה נוספת והעמקה

רותי שלום רב ותודה על המחמאות, אני רק עושה את תפקידי והסיפוק שלי הוא ביכולתי לסייע לשאר בני האדם לשמור על אורך ואיכות חייהם בצורה בריאה וטבעית, לשאלתך, אני תמיד ממליץ להשתמש בצמח או בתמצית הטרייה ולא למהול ולשמור לאורך זמן, כיוון שעם הזמן החוזק של החומר הפעיל יורד וכך גם השפעתו על הגוף. ניתן למהול את הטיפות ברבע כוס מים אולם לא בבקבוק מים גדול. הולריאן הוא צמח מצויין להרגעה כללית,ניסויים ומחקרים גילו אפשרות כמרגיע במקרים של בעיות עצביות כגון הסטריה, פרכוסים, התקפות חרדה, דפיקות לב, חוסר שינה והפרעות גיל המעבר. לא ברור מהם החומרים הפעילים בצמח, אך גילו כי החומצה הולרינית והאלדאיד מכניסים סידן לתאים ולכן יש ירידה בלחץ הדם והרפיית שרירים. פעילות הולריאן כנראה מחקה את החומר GABA שנמצא במוח ותפקידו לדכא את פעילות המוח. אין צורך להמנע מנהיגה, אך יש לשים לב אם שינוי בעירנות או בריכוז. בד"כ אין לו תופעות לוואי והוא אינו ממכר. שילוב של ולריאן ותרופות נוגדות חרדה עשוי לגרום לדיכוי מערכת העצבים וטשטוש. כדורי קלמנרבין וטיפות ואלטון אינם נחשבים הומיאופטיה, אלא כצמחי מרפא ולכן השפעתם מהירה יותר מתרופות הומיאופטיות, שבוע טוב ובריא.

17/01/2016 | 03:54 | מאת: יובל לטמן

האם ניתן לתת טיפות אלו לפעוט בן שנה ושמונה שבחודש האחרון מתעורר לי באמצע הלילה ואיננו מצליחים להרדימו אלא כעבור מספר שעות ??

מנהל פורום תרופות ורוקחות ברפואה משלימה