אחוזי נכות
דיון מתוך פורום זכויות מבוטחים בביטוח בריאות וסיעוד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בת 56 לפני 5 שנים היה לי דלקת קרום הלב עם אשפוזים לסירוגין של שנתיים לא ידעתי שאני יכולה להגיש בקשה לביטוח לאומי נכון להיום עם הגבלה קלה בהליכה/ נשימה ומידי פעם כאבי חזה. לפני שנתיים וחצי היה לי dcis. מקבלת רק טומוקסיפן ללא הקרנות או כימותרפי. לפני יומיים בגלל ממצא טרום סרטני כרתו לי את הרחם השחלות, והחצוצרות. אני פנסיונרית האם אני זכאית להטבה מסוימת מביטוח לאומי או מס הכנסה מופחת? ,
לקריאה נוספת והעמקה
סביר להניח שכן, אבל את צריכה להתייעץ עם מומחה בתחום על מנת לוודא שאת מגיעה לאחוזי הנכות הנדרשים