ויטמין E אביטול
דיון מתוך פורום סוכרת
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
האם לקיחת ויטמין E במינון של 800 מג אמורה לעזור במיקרה של נוירופתיה? שורפות לי הרגליים מאוד - חולת סוכרת והרופא אמר לי לקחת evitol להתחיל מ200 מג ליום ולעלות ל800? האם התכווצויות שרירים ברגליים בלילה קשורים לנוירופתיה סכרתית??
שלום לך, המינון המכסימלי המימלץ על ידי האיגוד האירופי לסוכרת הוא 400 ולא 800 של ויטמין E. הוא גם מסייע להקלה במקרי התכווצויות שרירים, ואינו טיפול לנוירופתיה. אני ממליץ לקחת אותו בקפסולות המכילות נוזל ולא אבקה, של אחת מחברות התרופות הטבעיות . כמות של 800 במטופל שלוקח קבוע אספירין, ו/או אומגה 3 עללה לתרום לדימומים.
יש עדויות עם תמיכה מחקרית מסוימת לכך שהיא יכולה להקל על הסימפטומים של נוירופתיה. למשל זה: http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/20421656