המוגלובין מסוכרר - בבקשה אני צריכה את עזרתך.

דיון מתוך פורום  סוכרת

17/09/2009 | 19:57 | מאת: נועה

עד עכשיו לקחתי מטרופין אחד בערב כי הייתה לי סוכרת גבולית. בבדיקה שעשיתי התגלה 180 סוכר בצום. ו - 10.2 המוגלובין מסוכרר. הרופאה אמרה לי לקחת 3 כדורי מטרופין אחד בבוקר ו - 2 בערב. והיא אמרה לי שהכדורים האלה הם לכל החים. אני בעודף משקל לצערי. ועכשיו מנסה לרדת ברצינות אבל בגלל שאין לי מושג בסוכרת רציתי לשאול אותך מה זה אומר המוגלובין מסוכרר 10.2. ומה אני אמורה לעשות.(שמתי לב שכשאני אוכלת אוכל מדד גלקמי נמוך . התוצאות אחרי שעתים יותר טובות. תודה.

לקריאה נוספת והעמקה

שלום לך, המוגלובין המסוחרר זו בדיקת דם הנותנת התייחסות לממוצעי כל רמות הסוכר בדם. מרגע לרגע, ביום ובלילה, בחג ובמועד,לפני הארוחות, במהלך הארוחות ולאחר הארוחות. לכן המדד משמש ביטוי למידת ה"איזון" שלך, שצריכה להיות םתחת ל 7.0& רצוי בסביבות 6.5%. ערך של 10.2% הוא גבוה מאד, ולא די ב 3 טבליות מטפורמין, אלא יש לשלב תרופות נוספות ואולי אף אינסולין בלילה. פני מיד לרופא מומחה לסוכרת.

18/09/2009 | 08:45 | מאת: עם ישראל חי

מאחר הן הכדורים לסוכרת והן זריקות האינסולין מביאות עימפ תיאבון מוגבר , הפיתרון היחיד הוא "לסתום את הפה" ולאכול בעיקר ירקות . מאחר וה-A1C שלך גבוה מאוד תפני בבקשה לרופא המטפל כדי שיפנה אותך לדיאטנית בקופת חולים המתמחה בחולי סוכרת, היא תרכיב לך לוח מאכלים המתאים ספציפית לך. כל הרשום לעיל הוא מניסיון אישי ויפה לעשות את זה מהר כי לצעירינו אם מזניחים את הטיפול הסוכרת פוגעת באברי מטרה- נוירופתיה סכרתית-פגיעה בכליות- פגיעה בשריר הלב- ופגיעה בעיניים.

מנהל פורום סוכרת