כרס קטנה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
31/10/2007 | 13:23 | מאת: ירון
שלום אני בחור רזה אבל יש לי כרס קטנה המשקל שלי הוא 74 והגובה 1.78 ואני מנסה לרדת במשקל אני עושה 50 כפיפות בטן פעם ביום הליכה ואוכל לחם קל וכל מה שקשור לחיטה מלאה ולא יותר מדי ואני די מצליח בשבוע אני יורד 2 קילו אבל בבטן זה לא ממש משתנה איך אוכל בלי חדר כושר לבד להוריד קצת את הבטן? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
31/10/2007 | 23:13 | מאת: אודליה
נסה את הבלה קונטור אולטרא סאונד להקטנת הקפים ולעיצוב הגוף אם לא ירדת אינך משלם - היחיד שמבטיח תוצאות
01/11/2007 | 06:56 | מאת: מוניקה קרן
שלום, את הבדרך הנכונה. התעזר בסבלנות. בברכה מוניקה קרן
01/11/2007 | 16:14 | מאת: ירון
כלומר 50 כפיפות בטן והליכה פעם ביום והסדר של האכילה של ירידה 2 קילו בשבוע יעזרו לי גם להוריד את הכרס הקטנה? תודה