עזרה דחופה !
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
21/03/2007 | 17:55 | מאת: ראם
שלום קוראים לי ראם ואני בן 15 ואני סובל מעודף משקל [67 ק"ג]. בהתחלה עשיתי דיאטה של 1000 קלוריות ביום ואפילו פחות,אך לא ראיתי תוצאות מהירות ואני רוצה מאוד להרזות לקיץ ולתמונות ספר מחזור של סיום שנת הלימודים. אז התחלתי לאכול ממש טיפה, אני אוכל כל יום 150 גר' של תירס דל קלוריות שזה יוצא 70 קלוריות בערך לכל היום! ועשיתי כושר. אז ממש התחלתי לרזות. ירדתי 10 ק"ג בערך,זה לא מספיק ואני עדיין צריך להמשיך ולרזות עוד, אבל בזמן האחרון[שלושה הימים האחרונים] אכלתי טוב, לא הרבה בכלל ודברים בריאים, אפילו לא עברתי את ה800 קלוריות, אבל עליתי 4 קילו! מכלום! בזמן שלא הייתי שומר הייתי אוכל ממש מלא ולא הייתי עולה במהירות ובכמות הזאת! אני לא יודע מה לעשות עכשיו כל דבר קטן שאני אוכל אני משמין כפול! אני לא יודע מה לעשות, איך לסדר את זה כי אני לא רוצה לעלות הכל בחזרה! איך אני יכול לחזור לאוכל בריא ולסדר את זה בלי לעלות במשקל? בבקשה תעזרו לי ראם
לקריאה נוספת והעמקה
22/03/2007 | 18:00 | מאת: לראם
דיאטה של הרעבה עצמית פוגעת בגוף על תעשה את זה
22/03/2007 | 18:39 | מאת: מוניקה קרן
שלום ראם, דיאטה של הרעבה עצמית, היא גרועה לכולם, על אחת כמה וכמה לנער בגילך. זה הגיל בו יש גדילה מואצת, הגוף שלך גדל, מתחזק ואתה אמור לגבוה. לצורך כך הוא זקוק למשאבים רבים מהמזון: לחלבון, ויטמינים, מינרלים וגם לאנרגיה (קלוריות). בצורת האכילה שלך אתה עלול לגרום לנזק רב. הסיבה שעלית במשקל אחרי אכילה של 3 ימים (שגם כן אינה מספיקה, 800 זה מעט מדי עבורך) היא שהגוף היה כל כך רעב למזון שהוא אגר כל פיסה שהצליח ללכוד. גם אם אתה רוצה להמשיך לרדת במשקל, אתה צריך לאכול תפריט מאוזן שיכיל את רכיבי התזונה ויכיל, לא פחות מ-1500 עד 1800 קלוריות.( לא כתבת מה הגובה שלך). בברכה מוניקה קרן