ירידה במשקל
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
19/03/2007 | 21:14 | מאת: נועה
שלום, בגיל 10 התחלתי להשמין. במהלך השנים נרשם בגליון הרפואי : תת פעילות בלוטת התריס (מאוזנת ע"י אלטרוקסין- ועדיין נראים תסמינים המאפיינים מחלה זו), תסמונת שחלה פוליציסטית, גנטיקה וצבירת נוזלים. במהלך השנים שמנתי מאד, בתחילה בבטן ואח"כ בכל הגוף. לא היו תגובות חיוביות לדיאטות ותפריטים שונים שנתנו ע"י רופאים ודיאטנים. כנגד הסיכויים והתחזיות לפני שנתיים וחצי התחלתי לרזות 200 ג' בשבוע שהצטברו ל-32 ק"ג. באופן מפתיע ירד השומן בכל הגוף למעט הבטן והמותניים (מבנה תפוח). הבטן נשארה רפויה ו"נוזלית" כמו לאחר לידה . בגוף צלקות, קמטים וסימני מתיחה. נשארו 12 ק"ג עודפים שיושבים היטב בבטן ובמותניים ומסרבים לרדת. מה עושים? לשאלה שנייה: הגוף גם לא מגיב לספורט, אין פיתוח שרירים או חיזוק ומוצקות. בכל סוגי הספורט שניסיתי, הגוף נשאר רפוי. מאפיין את הבעיות ההורמונאליות לדעתך? לתשובתך אודה.
לקריאה נוספת והעמקה
22/03/2007 | 06:30 | מאת: מוניקה קרן
שלום נועה, ראשית רצינו לברך אותך על ההצלחה המרשימה בירידה במשקל. זה בוודאי דרש ממך מסירות גבוהה ועבודה קשה. עצם העובדה שירדת במשקל כל כך הרבה היא מצוינת. לגבי הפעילות הגופנית: מאוד מומלץ שתמשיכי להתאמן, למרות שאת לא רואה חיטוב שרירים. הבעיות הרפואיות שציינת טומנות בחובן כדי למסך על חיטוב כזה. בכל מקרה פעילות גופנית חשובה ביותר לשמירת המשקל החדש, גם אם אינו המשקל האידיאלי שאת רוצה. הצטברות השומן באזורים שציינת יכולים להיות קשורים למבנה גוף, ולוא דווקא לתסמונת. חסרים נתונים רבים בכדי שנוכל לענות, אפילו תשובה כללית, בנוגע לבעיות ההורמונליות. בהצלחה דר' סילבינה מצקין לוי ומוניקה קרן