TSH גבוה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
TSH גבוה מעל 20 (!) עם FT3 נמוך, FERRITIN נמוך מה צריך לבדוק מכאן - איזה אופציות ? אישה בת 45 עם אלטרוקסין 200 מג יומי זה כמה שנים.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום, נראה כאילו בלוטת התריס יצאה מאיזון. עלייך לפנות לאנדוקרינולוג להתאמת תרופות מחודשת. לגבי הפריטין: האם את אנמית? (המוגלובין נמוך). אם כן, צריך לבצע בירור למה. אם לא, מאגרי הברזל שלך מרוקנים. האם זה מתזונה לקויה? תשקלי עם הרופא המטפל שלך האם מספיק טיפול תזונתי או שיש צורך בתוספים. בברכה מוניקה קרן