השמנת יתר בילדים
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
06/03/2007 | 12:07 | מאת: מיכל
שלום אני אמא לילדה בת 9 היא מאוד אוהבת אוכל לא ממתקים ולא חטיפים אני רוצה לדעת מה ניתן לעשות בכדי לישמור עליה מפני השמנה כיום היא מלאה לא שמנה אבל ישנה נטיה לדעתי האם ללכת איתה לדיאטנית?
לקריאה נוספת והעמקה
07/03/2007 | 08:30 | מאת: מוניקה קרן
שלום מיכל, מה שחשוב בגיל של ילדתך הוא להקנות לה הרגלי אכילה ואורח חיים בריאים. זה כולל אכילת ירקות ופירות, מוצרי חלב רזים, דגנים מלאים, קטניות. להקפיד על אכילה מסודרת, ארוחות בשעות קבועות פחות או יותר, רצוי בנוכחות משפחתית מלאה. המעטה באכילת מזון מטוגן והעדפת שיטות כמו בישול, אפיה, צליה ואידוי בהכנת המזון. לעודד פעילות גופנית סדירה ויומיומית בחוגים או עצמאית. לצמצם שעות טלוויזיה ומחשב. אם ביתך מתעניינת בנושא בהחלט אפשר לגשת לדיאטנית לקבלת יעוץ מפורט יותר. אך אם לא, עדיף לוותר, כדי לא לעורר אנטגוניזם. בהצלחה מוניקה קרן
10/03/2007 | 13:29 | מאת: מרינה
אני סטודנטית ללימודי סוציולוגיה. אני עורכת מחקר על הפרעות אכילה ומתמקדת בנושא של אכילת יתר כפייתית בבני נוער בין הגילאים 12-18. אשמח לקבל עוד מידע על נושא זה