תזונה לפני ואחרי אימון
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום אני מתאמן בחדר כושר ובנוסף מבצע ריצות למרחק של 8-10 ק"מ פעם עד פעמיים בשבוע. נאמר לי שצריך לאכול הרבה חלבונים לאחר האימון. הביעה היא שאני לא אוהב: טונה, דגים ומוצרי חלב. מה אפשר לאכול נכון על מנת לא לפגוע בתזונת הגוף. בייחוד אם האימון הינו בשעות הבוקר ובשר בעייתי על הבוקר. כל סוגיית האבקות - אני די לא בעד. בתודה מראש משה
לקריאה נוספת והעמקה
חטיף אנרגיה.
שלום משה, ביצה מכילה את החלבון איכותי ביותר. אם ביצים זה בסדר עבורך, אתה יכול לאכול ביצה שלמה ועוד חלבון ביצה (הלבן). כדאי לשלב עם פחמימות כמובן, כמו לחם למשל. בברכה מוניקה קרן