היי אולגה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
13/11/2013 | 17:28 | מאת: מאי
היי, אני גובה 1.69 ושוקלת 58.5 . אני עושה ספורט על בסיס יום יומי ושורפת בו בממוצע בין 600 ל700 קלוריות.התפריט היומי שלי הוא: בוקר: 1 חטיף אנרגי 90 קלוריות +תפוח צהרים: קורנפלקס פייבר וחלב דל ביניים: אנרגי 90 קלוריות ופרי נוסף ובערב 2 יוגורטים 0 אחוז ומוסיפה להם פרי אני רוצה להגיע למשקל 55 ,מה עליי לעשות לשם כך?
לקריאה נוספת והעמקה
14/11/2013 | 15:45 | מאת: ד"ר אולגה רז
לא יכולה לתת לך עיצות משום שהדיאטה שלך מאוד לא מאוזנת. את תצטרכי לפנות לדיאטנית הקרובה למקום מגורייך כדי לקבל המלצות