הודעה לדר. אולגה רז

דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה

29/10/2013 | 21:52 | מאת: חני

שלום רב, שמי חני, בת 54, שוקלת 98 גובהי 1.50.... שמנה כל החיים. סכרתית ומטופלת בג'נואט ולווימיר (ג'נואט 2 ליום, לווימיר 20 יחידות בלילה). סובלת גם מתת פעילות של בלוטת התריס, מטופלת ב150 מיל' אלטרוקסין. מקבלת גם טיפול לטריגליצרידים ולמניעת חלבון בשתן. כל חיי בדיאטות בשיטת האקורדיאון כי לעולם לא מתמידה. פוחדת מניתוח ומיואשת לחלוטין. שוחה 3 פעמים בשבוע חצי שעה כל פעם, מטיילת עם הכלבה בערב 45 דקות, מטפסת ים של מדרגות בעבודה ועומדת המון על הרגליים(מורה בתיכון). מכורה לפחממות אבל הן האויבות שלי... ניסיצי במשך תקופה את הדיאטה שלך והיה לי נפלא אבל כרגיל.... נשברתי, למרות שירדתי. נראה לי שכולם העבירו עלי ביקורת שלילית בגלל אופי האכילה שלי בתקופה זו ועל כמות הלחם שאכלתי... ניסיתי קבוצות בתשלום, קבוצות תמיכה חינמיות, אבל תמיד הכל חזר.... מה דעתך??? אני נואשששששת וזקוקה לעזרהההה!!!!! תודה מראש, חני.

לקריאה נוספת והעמקה
31/10/2013 | 18:06 | מאת: ד"ר אולגה רז

שלום חני, את אכן זקוקה לעזרה אבל האדם החשוב ביותר שיכול לעזור לך זו את. במקום לסמוך על קבוצות ועל אנשים אחרים וגם על אלה שאומרים לך שאת אוכלת יותר מידי לחם, תסמכי על עצמך ועל מה שעושה לך טוב בריאותית, משקלית ונפשית. אם יש משהו שעוזר לך, כמו דיאטת הלחם שלי, שגם מיועדת לחולי סכרת ויכולה למנוע בעיה כלייתית ולאזן סוכר, תעשי את זה! אל תהיי כל כך חסרת ביטחון שאת מקשיבה לכל אחד שאומר לך שאת אוכלת יותר מידי לחם. מרזה - תמשיכי! זו הדרך שלך להימנע מניתוח, כי המשקל שלך באמת מאוד גבוה והמצב הבריאותי רק יילך ויתדרדר אם לא תטפלי בעצמך. אני מציעה לך להתחיל לעשות את דיאטת הלחם - שלב 1 שלה, לחודש. לאחר מכן לעבור לתחליפי הלחם ובמקביל לזרוק את כל אותם הדברים שאת לא אמורה לאכול ולא לקנות אותם במשך ששת החודשים הקרובים, שאז תשקלי הרבה קחלוגרמים פחות ותהיי הרבה יותר בריאה ואז כבר לא תרצי לקלקל. אני מקווה. תדווחי לי בפורום על ההתקדמות שלך. בהצלחה

31/10/2013 | 21:28 | מאת: חני

תודההה!!!! תודה על התמיכה והפירגון!!! כבר יומיים עם דיאטת הלחם ומרגישה טוב ולא רעבה!!! אוכלת כל 3 עד 5 שעות. ארוחה אחרונה בשמונה. אדווח בשמחה בהמשך :) חני.

מנהל פורום דיאטה, תזונה והשמנה