לחברי הפורום שלום רב
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אני בן 19 עומד בפני גיוס לצה"ל,בתקווה לקרבי. אני שוקל כרגע 110 וצריך לרדת כ40 ק"ג על מנת להגיע לקרבי,רכשתי הליכון לביתי וכל יום קבוע אני עושה ריצות קבוע בסביבות ה4 ק"מ. אני כבר שבועיים בדיאטה עם ארוחות מסודרות וצריכה של 800 קלוריות,ירדתי כבר 7 ק"ג. כששקלתי 117 אחוז השומן היה 60 אחוז ומסת שריר 32 כיום אחוז השומן הוא 46 ומסת שריר 38 האם זה יתכן??איך אני יכול בצורה הטובה ביותר להיות רזה ובריא ולשרוף מסת שומן?? תודה מראש...
שלום מור במהלך הדיאטה שביצעת בשבועיים האחרונים, ירדת 7 ק"ג- שהתבטאו גם בירידה ניכרת באחוזי השומן שלך ובעליה באחוזי השריר. שרירים שוקלים יותר משומן ולכן ייתכן שירדת אף יותר במשקל, אך מכיוון שפיתחת שריר,עלית מעט במשקל על חשבון השומן. זהו הישג יפה מאוד! הדרך הטובה ביותר להוריד את מסת השומן ולרדת במשקל היא תזונה נכונה שמספקת את כל צרכייך, בשילוב הפעילות הגופנית הסדירה והקבועה. עם זאת, דיאטה של 800 קלוריות ביום היא ממש לא מספקת את כל צרכיך ועלולה אף לגרום לחסרים גדולים.אני ממליצה להעלות את כמות הקלוריות היומיות ל-1500 קלוריות וגם כך קצב הירידה יתאזן לחצי קילו עד קילו לשבוע שזהו הקצב התקין והבריא ביותר לרדת במשקל. בהצלחה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזיה 03-7674880