אנורקסיה ובולמיה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
סתם מעניין אותי לדעת, אנורקסיה ובולמיה אלה מחלות שאנחנו מביאים על עצמנו, נכון? זה לא מחלה שבאה מעצמה. זו מחלה שאנחנו הרגלנו את הגוף שלנו אליה ולכן היא מתמשכת. האם אני צודקת? הרי אף בן אדם לא יקום בוקר אחד סתם ככה ויגלה שהוא אנורקסי. זה יקרה רק אם הוא אכל והקיא בכוונה תחילה מספר פעמים ואז הגוף התרגל. נכון?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום לוין אנורקסיה ובולמיה אלו מחלות נפש ולא מחלות שתוקפות את הגוף לפתע. ישנם קריטריונים פסיכיאטריים מוגדרים כדי שאדם ייחשב כחולה במחלות הללו. בברכה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזיה 03-6764880