רעב בלתי פוסק
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום אני בת 50, משקלי תקין (70 ק"ג - גובה 1.75) ואני מקפידה על תזונה לפי העקרונות של שומרי משקל. בעצם אני חיה באופן קבוע לפי המשטר של הדיאטה(כל פעם שאני קצת מתירה את הרסן - אני עולה מייד במשקל). אני עושה ספורט 5-6 פעמים בשבוע. כמו כן אני נוטלת מזה 10 שנים תרופה מקבוצת SSRI(שידוע שהיא גורמת להשמנה). לאחרונה, אני מאד מאד רעבה, והאוכל ממש לא מספיק לי. אני מנסה לשתות הרבה שתיה חמה בלי קלוריות ( תה צמחים/מרק 10), לאכול מרק ירקות דל קלוריות, ולחלק את האוכל להרבה ארוחות קטנות - אבל עדיין, כל הזמן זה לא מספיק לי, ואני מוצאת שפה ושם אני אוכלת קצת יותר מדי, והמשקל עלה לי בשני ק"ג. יש לכם רעיון איך לפתור את בעיית הרעב הבלתי פוסק?
שלום אסתי המצב שאת מתארת בהחלט לא קל ומתסכל. הפתרון היחיד שאני יכולה להציע לך בהתחשב בצורת החיים הבריאה שאת מתארת הוא פשוט לאכול כמות גדולה של ירקות במשך היום, במיוחד מבושלים שמצליחים לסתום היטב את התיאבון בין הארוחות ,ויעלו לך מעט מאוד בקלוריות. אופציה נוספת היא לבקש מהרופא שלך לשקול תרופה אחרת שאיננה מעלה במשקל וגורמת לתיאבון מוגבר. בהצלחה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזיה 03-6764880
שלום אסתי, על דרכים להתמודד עם רעב בלתי פוסק באופן בטוח, היכנסי לקישור הבא http://www.biores.co.il/ בברכה, מורן