זה הגיוני??
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום.. רציתי לשאול אם מייל זה הגיוני.. אם כן התחיל לעשות כך! אם לא אז לא.. ואם זה בכלל לא הפורום הנכון אשמח אם תכוונו אותי.. תודה רבה מראש. http://new.ba-bamail.co.il/View.aspx?emailid=5692&memberid=733650
שלום יוליה מים מהווים את המרכיב העיקרי בגופנו ויש חשיבות אדירה לשתיית כמות מספקת של מים ביממה כדי לשמור על תפקוד תקין של מערכות הגוף. עם זאת מים, ככל שהם מומלצים לבריאות, לצערי לא יכולים למנוע מחלות כמו סרטן, דלקת ריאות ועוד תסמונת המוזכרות במאמר שלעיל. חשוב להקפיד על שתיית מרובה של לפחות 10 כוסות מים ביום. משקאות אחרים מכילי קפאין , לא נספגים במלואם בגוף ולכן הם לא יכולים להשתוות לשתיית מים. בברכה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזיה 03-6764880
אבל עדיין השאלה פה היא לא לשתיית מים של 1 וחצי ביום כולו הכוונה פה זה לשתייה בבוקר ספציפית איך שקמים אז האם זה הגיוני.. או שמה עדיף לשתות במש היום וחדל איך אומרים "קשקשת ברשת" (לא להאמין לאף הודעה כזו שוב)!!